22.10.15

**不用動刀而瘦面 - PPC神纖油**

每個女人都想自己的臉又瘦又尖又有輪廓..

而不想自己有一塊面包..又圓又脹!!

我就是由小到大當然是後者!

包包臉由小就跟着我到現在..(我也想瘦, 但好像不可能發生似的.!)

而自己在14年有了BB後, 整個人更圓到不行!!!(天呀!!怎麼會這樣!)



最近我遇到它




一枝可以令我不用痛就可以擁有V面



包裝有show點樣去做瘦面既手勢



首先將滴左D精華放左下巴同頸部

用手輕輕去按下..之後再由下巴開始由下至上咁慢慢推(要用少少力喔!!)

向耳仔方向..一邊做5次..

做完了兩邊就可以停了..

會慢慢就會感受到熱力從裏面出來..一開始會有些不習慣..如果自己受不了就用風扇吹吹..真的不要勉強自己

但第二日就沒有這種情況了.

雖然不會一時三刻就會立即出現我想擁有的尖面,但始終不用動刀又可以瘦

這種產品真的可以幫助到你

現在可以在萬寧買到, 有興趣可以看一看

PPC


*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

LUCAS'B MAMA FB Page

沒有留言:

張貼留言