2.10.15

韓國旅行 - 飲飲食食篇下集

繼上集之後

我地再繼續虐待自己

明洞..街邊好多小食

炒年糕

.
魚糕




雞蛋糕..

當然仲有好多野食喇.但我真係未能盡PO..

今次既重點..係新沙洞

PRO醬蟹



睇下佢既膏幾咁吸引..點解你會咁正!!(痴左..)

我今次去韓國係一定要食到佢為止!!

誓要食...無人可以動搖到我...蟹蟹..我好快到..等我呀

我食到呢隻蟹真係好滿足..

而我既團友係怕怕食生野..我就要做D野..

食牛..應該可以平服佢地

而食韓牛..一定要去馬場洞

因為隔離係畜產品市場..而另一邊係烤肉一條街

我地就係去烤肉一條街搵餐廳食韓牛

小師奶卡卡奇遇旅圖
我就係睇呢個..而被吸引到!!


韓牛一定要係韓國先食到...所以點可以錯過呢..

係咪??!!

我今次既團真係增肥..

但食左先算..哈哈

只要我既團友喜歡..就無所謂喇!!

打完, 收工!!
*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

my mail

我既FB PAGE:

my fb page



沒有留言:

張貼留言