3.10.15

荃灣廣場小王牛肉麵

有一日(其實都8月份既事), 老公聽朋友講話呢間小王牛肉麵都幾好食


就係話個碗牛肉麵好食, 所以就叫我一齊去試下

(好認真咁睇緊食咩..)

咁都ok..因為我真係好掛住台灣 ( 好想去好想去呀!!!)

但因為我唔算好肚餓, 我就叫左d小食黎食

而老公唔會放過牛肉麵..


見個樣都唔差, 試下食舊牛肉都唔太差, 但個敗筆就係個湯底!!根本就係個鹵水汁咁, 都唔係用d料去煮個湯出黎

我試左一啖已經唔會再想食


鹽酥魷魚鬚

- 呢個都係唔係好食!佢d粉唔係話厚, 但食落去我覺得仲差過街邊檔...


蚵仔煎

- 諗住台灣野食, 無理由呢樣都差掛..!!點知又中伏!! d粉多到痴左..想點!!連呢樣都可以做到咁差...

野食方面就真係咁上下...但飲品又可以wo..!!



黑糖珍珠奶茶

- 真係好好飲..呢杯真係要推介..加左黑糖落去..成杯野飲提升晒.!!真係估佢唔到 GOOD!!

最後, 我叫左呢個甜品

我記得都唔平架!!

真係個一啖就玩完..

普普通通咁

其實呢間餐廳真係唔會再幫襯

可能每個人既口味都唔同

呢個只係我自己既感受

打完, 收工!!
*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

my mail

我既FB PAGE:

my fb page

沒有留言:

張貼留言