10.7.15

**Beauty** Nars3款夏日套裝

我好似係唔知邊段時間就開始愛上左NARS..

好想用自己買既產品去寫一篇化妝文..但一直都未的起心肝去做(睇下今個月先..加油!!!)

點知係今日等緊掛8號既時候..係WECHAT收到NARS既MSG..

俾我見到有新產品 - 限量!!(又係限量累事)



呢盒係有2隻色胭脂, 陰影同HIGHLIGHT..而且仲有埋細既化妝掃TIM...價錢$550

勁方便去旅行..帶少好多化妝品(都唔怕會帶漏)



而呢盒就岩晒玩唇妝既人..但呢盒算係sharp色.價錢$430

如果怕好SHARP..咁呢一盒一定岩你!!



相對無上面個盒咁SHARP...價錢$430

容易CONTROL好多..完全岩晒岩岩學化妝既你

又唔夠膽去化SHARP色唇..呢盒真的必備..

我收到MSG..都即時SEND俾好姐妹睇..大家都心心眼.

但我要忍手喇!!(走......!!!)
******************************************************

打完, 收工!!^^

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MAIL:WWING417@GMAIL.COM



沒有留言:

張貼留言