5.7.15

Summer活動@龜背灣

今日係一家去玩..

summer活動一定非游水同bbq莫屬!!

但我地今次唔係去好多人去既地方..因為個d一定係逼爆!!

所以我地去位於香港島南區...都好近赤柱..

但好樣唔好既係..泊車地方

完全唔近沙灘..要行一段樓梯..差唔多2百40幾級..如果得自己, 又唔係帶得多野既

呢個沙灘係好正!!

因為人流係相對比其他沙灘係真係極少!! 唔會覺很好多人逼晒係度..

但因為我地預左會bbq..所以帶既野係多..

而且有小朋友同lucas b..帶既玩具又多過人..所以要係落車位再行咁多樓梯..都幾慘!!(但都開心...見到d小朋友玩既表情..!!)



頭段時間係無影過相..因為要顧太多野..

都係要等小朋友食飽飽先..會有時間去影相..



lucas b呢段時間死撐中..其實開始眼訓..


呢張先激死..叫佢笑笑..

但真係好得意..好可愛!!


呢3連張..一定要po..(媽咪我都係咁既表情..但仔仔已經有唔同既表情..係咪好得意!!自戀仔mode..!!)


點知我想單影lucas b..叫佢笑..佢居然擰頭.唔肯笑..

但最後俾我捕捉到..所以影bb笑真係好難!!

轉個頭...佢突然自己訓左係沙灘..oh my god!!本身都好多沙痴住左係個頭皮度..!!



lucas b..你想激死媽咪我.??!!



轉個頭爸爸將d沙..埋lucas b腳..結果lucas b當然大叫喇!!唔開心..

我地玩到d人都差唔多走..我地先走..!

番到家..岩岩好9點!!

今日真係好累!!聽日要番工喇!!

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MAIL:WWING417@GMAIL.COM

沒有留言:

張貼留言