22.7.15

ERB - 驅趕夏日悶氣

呢個牌品既用品, 係我未有LUCAS B個時係小知既BLOG見到

咁岩個段時間小知有PROMOTION CODE...想落ORDER既時候, 點知CHECK到有左

所以就無買到..

因為由細到大, 自己既UNDERARM都好黑..!!

我見呢樣係FOR UNDERARM..好難係市面會見到有美白MASK係FOR UNDERARM..仲有TONER



到最近...老公個表妺咁岩去泰國..

托佢幫我買..好彩係機場都見到..而且仲做緊折!!買2SET仲有得平少少..



表妺都一齊買..

但我諗未必用POST相...唔想嚇親人..哈哈

如果大家有興趣, 可以上官網睇下

ERB FACEBOOK ERB

Enigma FashionERB

好喇!!今次既分享係咁多...

純粹係我自己既分享...

有興趣就去店鋪試下..

打完, 收工!!

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

my mail

沒有留言:

張貼留言