2.7.15

Lucas b大戰公園

我地平時會帶Lucas b 落樓下公園玩..

仲未話要帶去俾錢玩既地方..

因為始終都覺未需要...公園仲有好多設施lucas b仲未玩過..

佢就咁行..爬架已經好開心..

玩到唔捨得走..



一見到..自己就咁走左佢..可以唔要任何人!!



爸爸每次都教個仔要爬唔同既野..(每次我係後面就好驚..不過都唔會阻止爸爸去教lucas b..



因為我地好自動咁去分配唔同既崗位..)



睇下..就咁都可以笑到咁開心..



依傢連落樓梯都唔需要我地去幫..佢自己會有成功感..



但我地唔係玩左好耐就走..

因為爸爸咩都無做好準備..話走就走.

雖然我地住隔離..但起碼都要幫lucas貼蚊貼先..

所以我地頂唔到俾蚊咬..就玩左個一陣..



依傢我地盡量都收工..天未暗都會帶lucas去玩下..

順便放電..夜晚就好訓好多..

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MAIL:WWING417@GMAIL.COM

沒有留言:

張貼留言