11.7.15

日本戰利品 - Pure Smile MASK REVIEW

岩岩過左既旅行..MASK買得個一盒...

就係呢盒..Pure Smile Mask趣味版江戶Mask

我記得係一千yen一盒..

其實開頭自己係無諗過要買..(因為好多時見自己無mask, 就去買..但就成日都唔去敷)

係因為有同事想要..到買既時候就會:不如自己都買番盒喇!!

咁就入左一盒番黎玩下..



一盒有4塊..咁計番250yen..計番當時匯率0.064(入既)都要$16.x一塊(原來都貴@@)

素顏又到...





其實包既位算唔錯..係眼爭少少..但原來都有好多精華!!

我敷左4個字..d精華係塊面到..多到呢

呢款好惡呀個樣..><(我唔係架..我唔係架!!)多到好似岩岩洗完面咁...到下一塊

用左一塊都唔覺有味..番到公司問番同事..我先知@@

原來係有抺茶味..

哈哈...我post左係fb度..d同事叫我番工敷..(咩意思???)


最後一塊..


點解又會入到鏡架??

一次過post晒4塊..醜樣盡出..哈哈

好喇..!!今次既mask分享係咁多..打完..收工!!

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

my mail



沒有留言:

張貼留言