21.7.15

**重投SK-II懷抱**

人一到25歲之後,皮膚質素開始會無咁好。因為皮膚既膠原開始流失

而且會令到皮膚唔好既狀態都會慢慢呈現出黎。

今次我想講既係,我皮膚質素原來...係好差!!(想喊....)



點解咁講,因為我去左SKII check左Magic Ring

一check就知龍與鳳! 雖然check到既實質歲數係一樣,但check到其他既範圍係相對唔合格!

Help....!!!

但係早4年前,我都曾經有買過神仙水黎用,當時係因為plan左去影pre wedding


一定要有好既皮膚可以影得靚

當時既皮膚算係好,因為用完真係會睇到自己既皮膚會有唔同

光澤有,毛孔係無咁明顯

但用完一枝(330ml),我就離棄左SKII

一黎價錢係貴,二黎自己又貪新鮮想試其他唔同既產品

但,我依傢決定要令自己俾人見到我都要估唔到我實質年齡

希望今次,可以幫我改善下我唔合格既範疇

下次CHECK係3個月後..希望會有提升到..

今次買左SET裝..



有一枝75ML既神仙水, 一枝SAMPLE既TONER同一塊MASK..


而因為我今次係CHECK左MAGIC RING而買左野會送一枝洗面乳同一塊MASK..

BA都另外送多一塊MASK俾我

總共有3塊MASK..

希望真係可以幫到我...SKII!!


好喇!!今次既分享係咁多...

純粹係我自己既分享...

有興趣就去店鋪試下..

打完, 收工!!

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

my mail

2 則留言:

  1. 嘻....我都係用SKII 的,Keep 住用,好快會變好的 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知你係忠實用家...我會加油💪🏼

      刪除