30.7.15

**簡短既Review一星期 (SKII神仙水)**

今個月我入左一set SKII入門版神仙水($540, 有一枝75ml既神仙水, 有一枝

之後就開始日日用,晚晚用。

一個星期到,其實已經feel到皮膚開始唔同。

例如,我面既兩邊最明顯。因為呢到既毛孔係好明顯咁大!但用左一星期到,毛孔居然係收細左。

當然唔會話即刻收到睇唔到,但依傢我都好滿意!

但我有信心...長期咁持續用。毛孔好快會遠離我!






好喇!!今次既分享係咁多...

純粹係我自己既分享...

有興趣就去店鋪試下..

打完, 收工!!

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

my mail

沒有留言:

張貼留言