19.7.15

用清文 - exp.1

今次是我的第一次分享用清文,但只是我的個人感受。

希望大家只是用黎參考,畢竟每個人的膚質同狀況都不會是一樣的

這次只有自己買既同係拎sample仔...

絶對無試用!!!有個句就講個句...

今次全都係護膚品..


First...係Lancome既ADVANCED GENIFIQUE肌底液..



呢枝係我未生B前已經買..好似今次一SET咁買..

我呢枝係50ML..佢仲有一枝細ML同最大ML數買既..30ML同100ML..

價錢$693(30ML), $970(50ML), $1100(75ML)

我買既時候係已經新版..新版係你一扭開佢就自動會一次既份量吸上黎



咁樣既設計真係好好..因為一黎唔怕晒左..又唔會覺得唔夠..!!

而效果..因為我係大肚既時候無得用美白精華..只可以用保濕產品!!而係個段時間..用黎幫助我令保濕既用品更加保濕..唔會係冬天乾到甩皮


我相信呢枝..真的可以幫到我!!

SECOND...



都係LANCOME..而呢枝我真係唔夠可以幫到我最CARE既問題 - 毛孔

呢枝係VISIONNAIRE CORRECTEUR..


佢呢枝都有2款ML..

$700(30ML), $940(50ML)

你問我WORK唔WORK..講真我唔覺!!(MAYBE我凈係用得一枝.效果可能真係唔會有)

我都知呢D收毛孔既產品係無可能會用晒一枝就會見到你想要既效果




但以呢個價錢, 講真唔平!!但..我覺得真係唔會再買

好!!

THIRD..


呢個係FB度登記去拎..

呢枝都係一擠..就會吸上D精華..

因為都係試用裝..所以都係唔會睇到美白既效果

但氣味不錯..都唔會好乾..

因為有時D美白精華會令到個皮膚會乾..但呢枝暫時係無既

好喇!!今次既分享係咁多...

純粹係我自己既分享...

有興趣就去店鋪試下..

打完, 收工!!

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

my mail

沒有留言:

張貼留言