4.7.15

毛孩脫毛 - exp 1

經過一個月後..

已經有很大的效果了!!

其實都唔洗一個月已經都見到效果...因為我特登係脫一邊手..房以依傢一邊長手毛..一邊就一忽忽咁

而且我發覺脫左個邊膚色都會好似白左少少..

(因為唔只係我自己覺得...)

不如去相..

(講多無謂..有圖有真相)



呢張係5月29日影..



而呢張係我去完旅行番工個時影..日子係6月19日

時間唔洗一個月..

做個對比先..



呢邊係無脫到..(右邊)

咁樣都唔算好明顯..



咁樣最明顯!!

係咪連膚色都唔同呢?!我係無修圖架...

所以我真心覺得呢部機真係對於我太方便喇..!唔洗下下咁等要等到3個月去做..

依傢話做就做..

(都要等D毛髮長番先...)

其實我小腿都脫左一次..依傢得番幾條毛仔先長..好大既範圍都無生LU..

真開心..

等我脫晒手..我再轉其他地方..

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MAIL:WWING417@GMAIL.COM



沒有留言:

張貼留言